نحوه ارسال سفارش

با توجه به اینکه در حال حاضر شرکت پست محبوب‌ترین شرکت برای ارسال کالاست، اجازه بدهید ابتدا به سراغ معرفی آن بروم. البته پیشنهاد می‌کنم خدمات دیگر شرکت‌ها را هم بخوانید و بعد در مورد انتخاب نهایی تصمیم بگیرید چون شرکت‌های پستی در قیمت، کیفیت، تنوع خدمات و… با هم تفاوت دارند.

1_ نحوه ارسال کالا با پستpost

 

مخصوصا بعد از رشد کسب و کارهای اینترنتی در ایران، شرکت پست خدماتش را نسبت به قبل افزایش داده و سعی کرد به بهترین انتخاب برای این کسب و کارها تبدیل شود. در حال حاضر این شرکت چند سرویس پستی دارد که می‌توانید از آنها برای ارسال کالا استفاده کنید:

_ پست سفارشی
پست سفارشی رایج‌ترین خدمات پستی این شرکت برای ارسال کالا است. در این خدمات، محصول مورد نظر در بین 5 الی 7 روز به دست مشتریان می‌رسد. قیمت این سرویس نسبت به دیگر سرویس‌ها به صرفه و پایین است. در حال حاضر حداکثر وزن بار برای ارسال با پست سفارشی، 40 کیلوگرم است.

نکته: برای بررسی دقیق هزینه های ارسال کالا با خدمات شرکت پست، به این صفحه مراجعه کرده و با وارد کردن جزئیات مورد نظر، قیمت حدودی را ببینید.

2_ ارسال کالا و محصول با تیپاکس

تیپاکس هم امروز به عنوان یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های پستی و ارسال کالا در ایران محسوب می‌شود. این شرکت بیشتر به دلیل ارائه خدمات باکیفیت و همینطور پیشتاز بودن در اضافه کردن خدمات جدید شناخته شده.

یکی از مهم‌ترین خدمات تیپاکس؛ این است که کارشناسان این شرکت در صورت نیاز شما می‌توانند برای دریافت مرسوله به درب کارگاه، فروشگاه یا منزل شما مراجعه کرده و از مراجعه به خود شرکت تیپاکس بی‌نیازتان کنند. در هر حال، سرویس‌های تیپاکس برای ارسال کالا به این شرح هستند:

_ ارسال بسته درون شهری
این سرویس مخصوص مخاطبانی است که قصد دارند محصولی را درون شهر خودشان به دست مشتری برسانند. این سرویس خودش به 2 نوع تقسیم می‌شود. در نوع اول شما می‌توانید محصول را در همان روز تحویل بسته به مشتری برسانید و در نوع دوم، محصول فردای روز دریافت از شما، به دست مشتری می‌رسد.

_ ارسال بسته برون شهری
اگر مشتری محصول‌تان در یک شهر دیگر ساکن است؛ باید از سرویس ارسال بسته برون شهری استفاده کنید. در این سرویس؛ می‌توانید انتخاب کنید که مرسوله از طریق اکسپرس زمینی و بین 2 الی 4 روز برای مشتری ارسال شود یا اینکه کالا از طریق اکسپرس هوایی و تا 24 ساعت به شهر مشتری برسد.

3_ ارسال کالا با اسنپSnap

 

اگر قصد ارسال کالای درون شهری را داشته باشید یا اگر بخواهید محصول‌تان را با پیک به شرکت‌های باربری یا شرکت‌های پستی بفرستید، می‌توانید از خدمات شرکت الوپیک کمک بگیرید. این شرکت خودروها و موتور سیکلت‌های زیادی در سطح شهر دارد که می‌توانید با اپلیکیشن و ثبت سفارش، از آنها برای ارسال کالای فروشگاه اینترنتی‌ تان کمک بگیرید. اگر سایت‌تان را با سیستم فروشگاه ساز پرتال ساخته باشید شرایط‌تان بسیار آسان‌تر خواهد بود چراکه پرتال یک افزونه برای اتصال به سرویس الوپیک در اختیارتان قرار داده.