معرفی آدیداس اولترا بوست Ultra Boost

عناوین این مطلب
شایان معتمدی
شایان معتمدی

نظر شما درباره این مطلب

میانگین نظرات / 5. تعداد نظرات

معرفی آدیداس اولترا بوست Ultra Boost

Ultra Boost

اکثر ما می دانیم آدیداس اولترا بوست یکی از محبوب ترین مدل های آدیداس است. اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا؟ برخی می گویند که این به دلیل رنگ ها و تنوع های مختلف است، اما من فکر می کنم چیزهای بیش تری از این وجود دارد. به نظر من این زیره میانی آدیداس Boost به کل کفش ویژگی خاصی می دهد. در این جا می توانید بدانید که دقیقاً چه فناوری پشت آدیداس اولترا بوست قرار دارد.

Boost چیست؟

فناوری آدیداس بوست که امروزه بیشترین طرفدار را در بخش آدیداس مردانه به خود اختصاص داده است به گونه است که برای اولین بار در سال 2013 راه اندازی شد. از آن زمان، به طور مداوم بهبود و توسعه یافته است تا بهترین و بهینه ترین راحتی پوشیدن را به ورزشکار یا پوشنده بدهد. تیم نوآوری آدیداس آن را همراه با شرکت شیمیایی BASF توسعه داده است. هدف آن ها ایجاد کفی نرم و در عین حال واکنش پذیر بود. با هر مرحله، انرژی باید همزمان جذب و آزاد شود. هدف توسعه بالشتک عالی برای یک کفش مناسب برای دویدن بود و در واقع موفق شدند. ذرات پلی اورتان ترموپلاستیک به نوعی فوم تبدیل می شوند. این زیره بالشتک هوای اغلب سفید است که آن را با نام Ultra boost می شناسید.

آدیداس اولترا بوست

انواع مدل آدیداس بوست

اکنون دقیقاً می دانید که چه چیزی پشت زیره محبوب آدیداس Boost نهفته است و قطعا می دانید که آدیداس اورجینال از مزیت های بالایی برخوردار می باشد و اما می توان گفت یک نوع تغییر و بهینه سازی است. Energy Boost در اوایل سال 2013 وارد بازار شد. این اولین کفش با فناوری Boost بود. یکی دیگر از کفش های Boost که مدت هاست بسیار محبوب می باشد، Ultra boost است. نقطه عطف دیگر در سال 2019 بود، اولین نسخه Ultra boost 19 و هم چنین اولین نسخه Pulse boost HD. اگر بوست واقعاً به سراغ شما آمده است و می خواهید درباره تاریخچه Ultraboost اطلاعات بیش تری کسب کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آدیداس اولترا بوست

پشت فناوری آدیداس ULTRA BOOST در واقع ناسا در بخش هایی قرار دارد. حالا، اگر تعجب می کنید که چگونه همه چیز با هم هماهنگ است، توجه کنید. ناسا از تحلیل حرکت ARAMIS برای بررسی تناسب شاتل های فضایی خود استفاده می کند و با کمک این تجزیه و تحلیل، تیم نوآوری آدیداس توانست داده های دقیقی را در مورد کشش و بار روی پا هنگام دویدن به دست آورد. این گونه بود که کفی افسانه ای Boost ایجاد شد. حال می خواهیم یه مدل واقعا شیک به شما معرفی کنیم. رویه سفید، تقویت کننده سفید، زیره مشکی، ساده و مدرن! در مورد Sole Boost شما قبلاً چیزهای زیادی شنیده اید، فکر می کنیم لازم نیست بیش تر به آن بپردازم. اما رویه Primeknit سفید رنگ نیز خاص است. این کفش پا را احاطه کرده و نگه داشتن پا در حالت بسیار راحت را فراهم می کند! زیره ساخته شده از لاستیک Continental این اطمینان را می دهد که بتوانید در هر مرحله به خوبی قدم بزنید. کل ظاهر با قفس جداگانه با سیستم توری و پاشنه، که برای کاهش فشار کفش بر روی تاندون آشیل طراحی شده است، گرد می شود. در مجموع یک کفش عالی برای دویدن می باشد. اما نگران نباشید، لازم نیست با این کفش ها بدوید! هم چنین در زندگی روزمره و اوقات فراغت هم در پای شما خوب به نظر می رسد.

خواندن
کفش ایمنی | راه‌های انتخاب کفش مناسب برای محل کار

آدیداس Ultra boost X

مدل اولترا بوست ویژه بانوان! در این جا ما یک طرح جذاب را انتخاب کرده ایم. بخش های بسته شدن الاستیک در قسمت بالایی استحکام و پایداری را ایجاد می کند. از آن جایی که قسمت رویه در قسمت میانی پا به کف متصل نیست، کاملاً به پای خانم ها می نشیند و محافظت از پا را به صورت بهتر انجام می دهد. البته از نظر بصری نیز به خودی خود چشم نواز است. این مدل با همکاری Stella McCartney طراحی شده است. رویه آن ساده و سفید برفی و کفی با طرح پلنگی سیاه و سفید است، افرادی که به دنبال از رفع بوی بد کفش خود می باشند لازم است بدانند که امروزه از مواد های زیادی می توانند به راحتی استفاده کنند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما همراه باشید.

 

آدیداس اولترا بوست 19

مدل Ultra boost برای ایجاد پاسخگوترین کفش برای دویدن تا به امروز مورد بازبینی قرار گرفته است. در سال 2019 تغییری رخ داد. برخلاف مدل های قبلی خود، Ultraboost 19 تنها از چهار عنصر تشکیل شده است.

خرید کتونی آدیداس اولترا بوست

آدیداس اولترا بوست 20

بر روی قسمت فوقانی تاکید ویژه ای شده است. با فناوری جدید قرار دادن فیبر متناسب (TFP)، حتی بهتر از قبل با پا سازگار می شود، فوق العاده سبک است و هم چنان پشتیبانی بهینه را ارائه می دهد. علاوه بر این، یک تقویت کننده دوخته شده وجود دارد که ثبات کافی را در ناحیه میانی پا ایجاد می کند. زیره میانی 20 درصد تقویت بیش تری دارد و بنابراین حتی واکنش پذیرتر از قبل است. یک کفش دویدن واقعی با تکنولوژی بالا و من هیجان زده هستم که ببینم آدیداس در آینده چه پیشنهادی به ما خواهد داد. اما اول از همه نگاهی به یکی از رنگ‌ها خواهیم داشت. برای این مدل رویه خاکستری با زیره سفید Boost و زیره مشکی انتخاب شده است. نکته برجسته این کفش به وضوح جزئیات نارنجی است که نه تنها در رویه، بلکه در پاشنه و بوست نیز وجود دارد.

خواندن
خرید کفش مردانه اصل مناسب پیاده روی و ورزش

سخن پایانی

شرکت معروف آدیداس در ساخت برخی از مدل های کفش در کنار هم، فناوری ultra boost را با سایر فناوری های اورجینال فوق العاده این شرکت مانند فناوری Primeknit، فناوری Boost و فناوری Torsion ترکیب کرده است. ناگفته نماند که برند فوق قدرتمند آدیداس در کفش های کتانی قبلی خود از تمامی این فناوری ها استفاده کرده است، اما این اولین باری بود که شرکت آدیداس از پیشرفته ترین تکنولوژی لایه بالایی (پرایم نیت) با پیشرفته ترین تکنولوژی لایه میانی استفاده می کرد. ناگفته نماند که فناوری فوق العاده Ultra Boost حاصل خلاقیت و تفکر خارج از چارچوب بسیاری از محققین است و سال ها آزمایش و تحقیق بی شماری برای ساخت این فناوری انجام شده است و در نهایت به نتیجه رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان به سراسر کشور
پاسخگویی 24 ساعته
تعویض تا 72 ساعت
ضمانت اصالت کالا