معرفی انواع کفش آدیداس مردانه

عناوین این مطلب
شایان معتمدی
شایان معتمدی

نظر شما درباره این مطلب

میانگین نظرات / 5. تعداد نظرات

معرفی انواع کفش آدیداس مردانه

آدیداس با حضور پررنگ و بسیار برجسته ای که در میان افراد جامعه و ورزشکاران و افراد مشهور دارد، خود را به عنوان یکی از نمادین ترین و تاثیرگذارترین برندهای کفش مردانه تثبیت کرده است. در حالی که طراحی سه خط راه راه (سه خط) هنوز بسیار مترادف با این برند است، آدیداس مهاجرت کرده و به دنیای ورزش، موسیقی و مد نفوذ کرده است. بنابراین بیایید در بررسی جامع امروز خود به برخی از بهترین کفش های آدیداس برای مردان نگاهی بیندازیم.

خرید کفش آدیداس Rod Laver Vintage Shoes

کفش آدیداس Rod Laver Vintage Shoes

یک کفش تنیس کلاسیک، که در ابتدا در سال 1970 عرضه شد. این کفش ساده که به افتخار تنیسور مشهور استرالیایی، راد لیور، نامگذاری شده است، دارای رویه چرمی و زیره لاستیکی ضخیم است که با هر مدل لباسی عالی است. کفش آدیداس مردانه یکی از بهترین با دوام ترین کفش های است که امروزه در بازار بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.

خرید کفش آدیداس X Craig Green Scuba Phorma

کفش آدیداس X Craig Green Scuba Phorma

آدیداس و کریگ گرین CG SCUBA PHORMAR را معرفی می کنند که شامل اولین زیره ای است که طراح مشهور بریتانیایی با همکاری آدیداس طراحی و تولید نموده اند. زیره ارگونومیک دور پا می پیچد و با بافتی برآمده مشخص می شود که در مجموعه‌های گرین 3 خط معروف آدیداس بازتاب داده شده است. قسمت فوقانی ساختار مبتکرانه ای را در فرم بندهای کفش ایجاد ایجاد کرده است که توسط گرین طراحی شده است، که امروزه امضای سبک PHORMAR می باشد.

خرید کفش آدیداس Forum Luxe Mid

کتونی آدیداس Forum Luxe Mid

در این کفش از برند آدیداس اصل به جای چرم صاف ساده، چند عنصر چرمی مختلف روی کفش کتانی می بینیم. این ترکیب از جیر و چرم صاف در کل رویه، در رنگ های قهوه ای، خاکستری و سفید، توجه را به خود جلب می کند و ظاهری مدرن به این کفش از آدیداس می دهد. هر دو جفت از نظر انتخاب متریال و چیدمان یکسان هستند. در پاشنه هر دو جفت بخشی وجود دارد که رنگ بندی کفش ورزشی را نشان می دهد. احتمالاً بزرگ ترین وجه تمایز، نام تجاری برند آدیداس در بخش جانبی کفش است. در نگاه اول، بلافاصله متوجه نمی شوید که از مدل های لوکس کفش های آدیداس می باشد، چرا که 3 خط معروف آدیداس بر روی کفش وجود ندارد و هنگامی که دقت کنید متوجه لوگو آدیداس خواهید شد.

خرید کفش آدیداس Yeezy Foam Runne

کفش آدیداس Yeezy Foam Runne

درست مانند تعداد زیادی از سری های Yeezy آدیداس می باشدکه قبلاً دیده شده است، Yeezy Foam Runner کفشی معمولی نیست. این کفش از برند آدیداس دارای ویژگی هایی از جمله دوام، راحتی، تناسب و طراحی خوب می باشد. در حالی که استایل دیوانه کننده آن برای همه دوست داشتنی نیست ، Yeezy Foam Runne نقطه مثبتی برای روند طراحی در آینده می باشد و طراحی کفش های ورزشی را تکمیل می کند که پیاده روی در تمام روز را شیک تر، راحت تر و پایدارتر می کنند.

خواندن
انواع مایو زنانه و مردانه

خرید کفش آدیداس Top Ten

تاپ تن آدیداس اولین بار در سال 1979 تولید و عرضه شد و یکی از اولین کفش های بسکتبال با عملکردی بود که تا به حال عرضه نشده بود. در نظر گرفتن ساق در طراحی این کفش، آن را در بین بازیکنان NBA و در سراسر جهان مورد علاقه خود قرار داد. مانند دیگر مدل های برند آدیداس، به سرعت در فرهنگ شهری هم مورد استفاده مردم قرار گرفت و به یک کفش ورزشی نمادین تبدیل شد که توسط بسیاری از خوانندگان رپ و افراد مشهور پوشیده می شد. این استایل در سال 2014 به عنوان یک کفش ورزشی بازگشتی رسمی پیدا کرد و به یک خط ثابت در آدیداس تبدیل شد.

خرید کفش آدیداس مردانه Stan Smith

کتونی آدیداس Stan Smith

کفش ورزشی مینیمالیستی استن اسمیت یکی از نمادین ترین کفش ها در کاتالوگ آدیداس می باشد. این کفش در سال 1964 به عنوان اولین کفش تنیس آدیداس معرفی شد و هم چنین اولین کفش ورزشی بود که تماماً از چرم تولید شده است. در دهه 60، این کفش تا زمان بازنشستگی تنیسور فرانسوی رابرت هایلت با نام او نامگذاری شده بود و پس از آن تأیید این مدل از آدیداس توسط تنیسور آمریکایی استن اسمیت، نام او ماندگار شد. این کفش ورزشی مورد علاقه افراد مشهور نیز می باشد و افرادی مانند باراک اوباما، مگان مارکل و جنیفر گاردر آن را می پوشند.

خرید کفش مردانه آدیداس Super Star

کتونی آدیداس Super Star

کفش ورزشی آدیداس سوپراستار ممکن است برای اولین بار به عنوان یک کفش بسکتبال معرفی شده باشد و محبوبیت زیادی داشته باشد، اما مدت هاست که به یکی از اصلی ترین کفش های استایل خیابانی تبدیل شده است و اکنون به یک کفش ورزشی کلاسیک تبدیل شده است. اگر چه بیش تر به طرح اصلی وفادار مانده است، اما اکنون در بیش از 30 رنگ و هم چنین تنوع در سبک موجود است.

اگر به دنبال یک کفش کتانی جدید برای لباس های روزمره هستید، سوپراستار گزینه ای عالی است. این کفش بسیار بادوام و راحت می باشد و طراحی جاودانه آن با هر استایلی، از شلوار جین گرفته تا لباس های ورزشی عالی است.

خواندن
کفش نایک جردن

قیمت کفش آدیداس Yeezy Boost 700 V2

کفش آدیداس Yeezy Boost 700 V2

به عنوان بخشی از همکاری آدیداس و خواننده مشهور رپ، کانیه وست، اولین Yeezy در سال 2009 تولید شد. در آن زمان مردم تا سال 2015 که اولین سری 350 Yeezy منتشر شد، اشتیاق زیادی برای خرید این مدل کفش نداشتند. با تبلیغات منحصر به فرد در آن زمان، محبوبیت آن در بین مردم به ویژه جوانان بسیار افزایش یافت.

محبوبیت این کفش به حدی رسید که افراد زیادی از شب تا صبح درب فروشگاه های عرضه کننده این مدل بودند تا یک جفت از آن را برای خود داشته باشند. نیازی به گفتن نیست که قیمت چنین کفش هایی که با تولید محدود عرضه می شدند چقدر بوده است. باید بگوییم که برای برخی از مدل هایی که با رنگ های خاص تولید می شوند، قیمت بسیار بالاتری در نظر گرفته شده است.

قیمت کتونی آدیداس Ultra Boost 21

طراحی خاص اولترا بوست به خودی خود یک دستاورد است و دوندگانی را که دوست دارند کفش های زیبا در پای خود داشته باشند خوشحال می کند. این کفش از برند آدیداس با 6 درصد فوم بیش تر در قسمت میانی بارگذاری شده است که نوید فرود نرم تری نسبت به نسخه های قبلی می دهد. معرفی سیستم پیچشی جدید سفتی جلوی پا را برای احساس فنری تر در زیر پا افزایش می دهد. اگر عاشق محیط زیست هستید، از لیفت سازگار با محیط زیست Ultra Boost نیز قدردانی خواهید کرد، زیرا رویه بافتنی جدید کاملاً از مواد بازیافتی Primeblue ساخته شده است. این مواد عبارتند از Parley Ocean Plastics، که پلاستیک هایی هستند که از سواحل می باشند.

قیمت کفش آدیداس Samba Classic

کفش آدیداس Samba Classic

از نظر راحتی اینجاست که آدیداس سامبا کلاسیک یکی از گزینه های عالی می باشد. رویه چرم نرم در هنگام پوشیدن احساس راحتی فوق العاده ای را ایجاد می کند. سامبا کلاسیک برای پوشیدن در مدرسه، محل کار و یا حتی بیرون رفتن های روزمره شما بسیار عالی است. سامبا کلاسیک بسیار راحت می باشد چرا که در طراحی این کفش از آدیداس همه چیز در نظر گرفته شده است. چیزی که تشخیص داده می شود این است که آستر روی پاشنه جیر مصنوعی است که بسیار نرم و راحت می باشد. اگر پنجه پاهای شما پهن است سامبا کلاسیک یک گزینه بسیار مناسب است، چرا که استفاده از چرم در این کفش باعث می شود که قابلیت کشسانی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان به سراسر کشور
پاسخگویی 24 ساعته
تعویض تا 72 ساعت
ضمانت اصالت کالا