معرفی انواع کفش و کتونی آدیداس زنانه

عناوین این مطلب
شایان معتمدی
شایان معتمدی

نظر شما درباره این مطلب

میانگین نظرات / 5. تعداد نظرات

معرفی انواع کفش و کتونی آدیداس زنانه

تقریباً هیچ علاقه مند به ورزش یا تناسب اندام کاری وجود ندارد که نام آدیداس را نشنیده باشد. در واقع، در برخی مواقع، اکثر ما می خواستیم یک جفت از بهترین کفش های آدیداس را در بازار بخریم. چرا که نه؟ این برند حداکثر راحتی، کیفیت برتر و بهترین مهندسی را برای افزایش عملکرد وعده می دهد. جدای از اینها، آدیداس یکی از بهترین برندها در مورد کفش های بادوام و در عین حال شیک است. اگر می خواهید یک جفت آدیداس زنانه جدید بخرید، در این جا برخی از بهترین انتخاب ها برای بانوان علاقه مند به این برند آورده شده است.

خرید آدیداس اورجینال زنانه - شهرکفش

کفش آدیداس Cloudfoam Advantage

کفش های کتانی آدیداس Cloudfoam Advantage طراحی تمیز و ساده ای دارند که به همان اندازه که در خیابان مورد استفاده واقع می شوند، در خانه هم مناسب به نظر می رسند. ظاهر کلاسیک به راحتی قابل پوشیدن است و با اکثر لباس ها مطابقت دارد. این کفش ها توسط افراد مختلف با شلوار جین و شلوارک پوشیده می شوند. هم چنین با هر چیزی از یک تی شرت ساده گرفته تا یک پیراهن دکمه دار سفید می تواند استایل شما را زیبا کند.

خرید آدیداس زنانه اورجینال - شهرکفش

کتونی آدیداس Superstar

آدیداس سوپراستار یکی از راحت ترین کفش های موجود در بازار از نوع کفش آدیداس است. این کفش های معروف نه تنها راحت هستند بلکه بسیار شیک هستند!

کفش سوپراستار آدیداس طراحی جاودانه ای دارد و می توانید آن را به راحتی با اکثر لباس های خود ست کنید. دارای طراحی انگشتی صدفی متمایز با رویه چرم روکش شده است. سه راه راه زیگزاگ و زیره آن از دیگر ویژگی های آدیداس سوپراستار هستند. علاوه بر راحتی سوپراستار، گزینه های رنگ آن نیز گسترده است. می توانید مدل های رنگارنگ زنانه و مردانه آدیداس سوپراستار را پیدا کنید. همه آن ها به راحتی با تمامی استایل های شما ست خواهند شد.

قیمت آدیداس اورجینال زنانه - شهرکفش

کفش آدیداس Edge Lux Running

Adidas Edge Lux یک کفش مناسب دویدن می باشد که به طور انحصاری برای خانم ها طراحی شده است. این کفش برای پاهای زنانه ساخته شده است و می توان از آن برای دویدن، پیاده روی، کراس فیت و هر فعالیتی که نیاز به یک کفش بالشتک دار و مناسب دارد، استفاده کرد. اگر چه Edge Lux به عنوان یک کفش دویدن تبلیغ می شود، اما از نظر سبک و طراحی بیش تر یک کفش روزمره است. این کفش ها که توسط اکثر پوشندگان «بسیار راحت» توصیف می شوند، برای ایروبیک، باشگاه، کراس فیت و یا سایر فعالیت های تناسب اندام عالی هستند، اما دوام و پایداری مورد نیاز دوندگان سخت کوش را ندارند.

نمایندگی کفش آدیداس- شهر کفش

کفش آدیداس Puremotion Adapt Running

افرادی که به دنبال یک کفش ورزشی همه کاره و شیک هستند، باید Puremotion Adapt از آدیداس را امتحان کنند. این کفش هایی که به طراحی برند آدیداس می باشد با ساختار جوراب مانند و بالشتک Cloudfoam راحتی فوق العاده ای را ارائه می دهند. طراحی مینیمالیستی این کفش هم چنین ترکیب و ست شدن آن را با هر لباسی آسان می کند. در مجموع، Puremotion Adapt یک کفش ورزشی استثنایی است که می تواند با نیازهای روزمره شما سازگار شود.

خواندن
نمایندگی آدیداس اصل در ایران

خرید کتونی آدیداس زنانه - شهرکفش

کفش آدیداس Swift Running

کفش های سوئیفت رانینگ زنانه آدیداس اصل  اورجینال سبک وزن هستند و به صورت جوراب مانند با طراحی زبانه باز ساخته شده اند تا دسترسی آسان را فراهم کنند. این کفش ها مجهز به آستر جوراب OrthoLite هستند که چسبندگی و راحتی عالی را برای پاها فراهم می کند. زیره آن از یک زیره میانی سبک وزن EVA (اتیلن وینیل استات) برای نرمی و راحتی بیش تر ساخته شده است. لایه بیرونی از 100% لاستیک ساخته شده است.

کفش اولترا بوست آدیداس

کتونی آدیداس Ultra boost 22

آدیداس Ultra boost 22 یک کفش دویدن در خیابان و یا مسیرهای طولانی به صورت راحت و پایدار است. با وجود طراحی شیک، این مدل نسبتاً سنگین با بیش از 330 گرم در 11.7 اونس برای نسخه مردانه باقی می باشد.

پیشرفت اصلی این نسخه جدید که در کل کمی تغییر می کند، راحتی بیش تر قفل پا برای زنان است. آدیداس تمام تلاش خود را کرده است تا این کفش دویدن محبوب را، در دسترس تر و لذت بخش تر کند. با این حال، بخش پنجه این کفش نسبتاً باریک است و ممکن است برای پاهایی که پهن می باشند، مناسب نباشد.

از نظر بالشتک، یک زیره با پشته بالا (ارتفاع پشته پاشنه 31 میلی متر) با افت استاندارد 10 میلی متر وجود دارد. احساس زیر پا نسبتاً سفت و بدون واکنش زیاد است. با این وجود، این کفش شایستگی ارائه یک سواری پایدار و راحت را برای دویدن های طولانی مدت دارد.

در نهایت، زیره لاستیکی Continental این Ultra boost 22 دوام خوبی به پلت فرم می دهد. به طور خلاصه، طرفداران Ultra boost 22 از پیشرفت های جزئی این نسخه جدید قدردانی خواهند کرد. برای کسانی که هرگز این سری را امتحان نکرده اند، 22 ممکن است یک انتخاب هیجان انگیز برای دوندگانی باشد که به دنبال یک کفش پایدار با ساختار خوب هستند.

کفش کژوال آدیداس زنانه

کفش آدیداس Astir

آدیداس Astir برای خریدارانی است که دارای سبک تجربی هستند اما در مورد راحتی محافظه کار هستند. ویژگی های بد بو و جسورانه ای را به رخ می کشد که همه پوشندگان آن را به اوایل دهه 90 بازمی گرداند. علاوه بر این، Astir با دقت پا را در آغوش می گیرد و تهویه می کند، که برای اکثر کاربرانی که به دنبال ضربه ای مناسب هستند که راحتی بیش تری را ارائه می کنند، عالی است. این کفش ورزشی مخصوص زنان با پنجه های باریک می باشد.

خواندن
اصول پیاده روی در روزهای کرونایی

کفش اصلی آدیداس زنانه

کتونی آدیداس Forum Bold

خانم ها، ظاهر روزمره خود را با سبک جسورانه Forum Bold از برند آدیداس جلوه دهید. با اضافه کردن چند سانتی متر به قد شما، اگر از حال و هوای کلاسیک با ذره ای از ذوق و شوق لذت ببرید، یک جفت کفش بسیار عالی می باشد. این کتانی قطعاً شما را متمایز خواهد کرد و از گام های راحت در خیابان لذت می برید. انبوهی از کاربران درباره شیک بودن Forum Bold که آن را «نسخه آدیداس ازNike Air Force  Low توصیف می کنند، صحبت می کنند. آن ها هم چنین می گویند که این کفش به صورت حضوری جذاب تر است.

کفش شیک دخترانه آدیداس

کفش آدیداس Bad Bunny

معرفی همکاری مورد انتظار بین نماد موسیقی جهانی Bad Bunny و غول پوشاک ورزشی آدیداس این کفش خاص می باشد که با اضافه کردن استعداد منحصر به فرد Bad Bunny که به خاطر آن بسیار شناخته شده است، دارای ویژگی های مختلفی است که یک عنصر مدرن به کفش اضافه می کند، مانند سگک روی لبه مچ پا و زبانه و پاشنه ها. رنگ بندی تمیز و ساده باقی می ماند، با ترکیبی از چرم و جیر سفید مایل به گچی که ظاهری تمیز را تضمین می کند و به جزئیات اجازه می دهد حرفی برای گفتن داشته باشند، در حالی که مارک Bad Bunny روی زبانه و پاشنه پا قابل مشاهده است.

کفش ZX زد ایکس زنانه آدیداس

کفش آدیداس Zx 2k Boost

سال 2020 سال بزرگی برای آدیداس Zx 2k Boost بود. در ماه می، این برند از راه اندازی مجدد کفش ورزشی کلاسیک خبر داد. این تیم تصویری از آرشیوها را که حدود چهار دهه در حال ساخت بود، دوباره به تصویر کشید.

آدیداس اورجینال مجموعه های متعددی را در این محدوده عرضه کرد، که رنگ های پررنگ تر و روشن تری را به مجموعه ارائه می دهد. در اواخر ماه سپتامبر، آدیداس اورجینال جدیدترین مجموعه خود را با هدف ارائه “لغزش” بیش تر به Zx 2k Boost عرضه کرد. علاوه بر این، یک کمپین راه اندازی کراوات نیز در تعدادی از فروشگاه های مفهومی آدیداس اورجینال راه اندازی شد.

قطعات متحرک زیادی در آدیداس اورجینال Zx 2k Boost وجود دارد، به خصوص با توجه به مواد و روکش های پراکنده در سراسر کفش، اما تیم طراحی آدیداس آن را به خوبی کنار هم قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان به سراسر کشور
پاسخگویی 24 ساعته
تعویض تا 72 ساعت
ضمانت اصالت کالا